Nyári túra 2024

Berzsenyis Természetjáró nyári túra

2024.08.04 és 2024.08.11 között idén Szlovákiába látogatott a Berzsenyis Természetjáró szakkör. 25 fővel túráztunk a Liptói havasokban, a Tátrában és a Fátrában, ahol a kilátás mellett a természet kincseit: málnát, áfonyát és rókagombát is élvezhettünk. A kultúráról sem feledkeztünk meg, első nap felfedeztük Cserény templomának középkori falfreskóit, és még ezen a napon izgalmas barlangtúrán vettünk részt a Hermándi-barlangban.

A számtalan gyönyörű túra mellett (Síp, Rohácsi-tavak, Salatín, Krakova Hol’a) megnéztünk két artikuláris templomot Isztenben és Szentkereszten. Megtekintettük Árva várát és a túra zárásaként sétáltunk egy keveset a Sutói-vízeséshez és barangoltunk Körmöcbányán.

A 8 napnyi túra kiváló hangulatban telt mind tanárok, diákok és volt berzsenyisek számára is. Várunk mindenkit szeretettel a jövő évi nyári túrán is!

Addig is a következő tervezett kirándulásunk a Szarvasbőgés lesz 2024.09.13-14 között! Gyertek sokan, ígérjük, hogy szuper lesz! 😊